Tuesday, September 1, 2009

someone's birthday is around the corner :)

yes..someone's birthday is just around the corner..so aku decide utk beli sumthing as a gift  and reward di atas  kesabaran,kerelaan,keikhlasan die di saat aku berade di tahap 'bebai' yg x terhingga..hehe..(dan tuh smua cite yg dh bebulan2 lepas)sungguhpon balasan keikhlasan yg same pon dh ckup utk di beri..tp ape salahnye nk membazir skit2 ye tak..

so..bende yg skang dh ade dlm kepale otak aku yg aku fikirkan sesuai di jadikan hadiah kepade tuan empunye diri adalah...ini..




tadaaa~~hehe..ni lah'gift' yg sedang di pikir2kan..G SHOCK MUDMAN RED harge maybe dlm 3 ke 4 ratus kot..nmpaknye meriah dn menyale2!haha. tp xpe,kulit die pon agak cerah so pastinye later2  xde masalah. ;) lagipon aku dh survey yg lain2 mostly warna hitam,which is nmpak mcm x real la plak.so better ambek yg nih..hehe.cant wait!

No comments:

Post a Comment